Dette er livet…

Både i går og i dag har jeg sovet til jeg våknet uten noen fortyrrende elementer som vekkeklokke tidlig på morningen, alikevel har jeg våknet ved 8 tiden. Det er helt uvant for meg å våkne så tidlig, men jeg klager ikke for det er ganske deilig. I allefall nå jeg føler meg helt utvilt og våken.

Etter å ha spist frokosten i går satte jeg i gang med å tørke støv å sette fram påskepynten min… Anne kom på besøk mens jeg holdt på, men det var greit for da fikk jeg litt selskap. Da jeg sto opp morningen var det jo tåke over Østensjøvannet, men den forsvant utover formiddagen å da Anne kom hadde sola kommet også. Utover dagen ble det ganske varmt og godt på balkongen så vi tok med oss radion og drikke å satte oss ut. Det var rene sommertemperaturen der ute, og det var bare når vi så ut på snøen, og alle klærne alle andre hadde på seg at vi husket at det bare var begynnelsen på våren.

Anne holder litt på med scrapping, og har masse spennende saker å lage ting av… Denne fine påskekurven hadde hun laget til meg, og den passet perfekt til mine innkjøpte påskeegg. Er den ikke fin?

Dette påskeegget fikk jeg da jeg var veldig liten, og siden jeg tok så godt vare på det har jeg det enda.. Hadde helt glemt at jeg hadde det, men når påskepynten ble møysommelig pakket ut så dukket det opp. Var veldig spent på om pusene ville la det være i fred siden det har så mye fjær, men de har vært veldig snille å latt det stå. Snuste litt på det med en gang, og så var det ferdig :o))

Da jeg var på Nille på onsdagen var det nesten ikke noe påskepynt igjen, og det lille som var solgte de ut til 50%. Da klarte jeg jo ikke å la være å handle inn litt nytt, men det hadde ikke de sterke påskefargene som jeg ellers bruker. Alikevel passet de godt inn der jeg satte dem.

Disse søte påskeharene kunne jeg ikke la stå igjen i butikken :o))

Disse to søtingene her tror jeg faktisk ikke kommer til å bli pakket bort når påsken er over… De er ikke utpreget påskepynt så derfor skal de få lov til å bli på kaminen, syntes de sitter fint der oppe :o))

Ute har det begynt å blåse litt, og det er litt skyer på himmelen men sola har begynt å varme opp balkongen, og varmgradene stiger oppover gradestokken så det blir nok ikke så lenge før jeg flytter ut dit med boka mi en stund. Må passe på å sitte ute så lenge vi har dette fine været, for helt plutselig er det borte igjen. Nå sier jo værmeldingen at det skal bli litt dårlig et par dager, og så blir det bare finværet til langt ut i neste ute. Vi får se om det stemmer, håper det :o))

Ha en fin laaaaaaangfredag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Hei 🙂
      SÃ¥ flott blogg du har..
      Nydelig påskepynt du har kjøpt deg. Ble jo nesten fristet til å se om de har mer igjen etter påske, om så jeg aldri pleier å pynte noe særlig til Påske.
      Ønsker deg en forsatt flott Påske 🙂 Takk for titten og takk for meg
      Haldis

    2. Haldis: Tusen takk, hyggelig at du syntes det :o)) Enkelte butikker pakker ikke bort pynten like raskt, så det kan nok hende at du kan være heldig :o))

      Ha en fortsatt fin påske videre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg