Lunch pÃ¥ café con bar i gÃ¥r…

Det var meningen at vi kollegene og sjefa skulle ut å spise lunch sammen før jul, men da fikk vi det ikke til å passe. Det ble avtalt at vi skulle utsette det til rett over jul, men tiden går jo så vanvittig fort at lunchen ble nok litt glemt den. Så for litt over en uke siden ble det bestemt at vi skulle ut å spise 1. mars, men så var det opp til oss å finne ut hvor vi ville gå. AC og jeg satte oss ned for å finne et sted hvor de hadde lunch mat som passet alle ganer og mager. Til slutt falt valget på café con bar på Lilletorget.

Det var ikke noen små porsjoner vi fikk gitt…. Trodde aldri i verden at jeg skulle klare å spise opp Club Sandwitchen jeg bestilte, men den gikk ned… Da jeg var nesten ferdig med å spise klarte jeg å få satt fast stilken fra et salatblad bakved den ene mandelen, og jeg fikk den ikke løs. Til slutt måtte jeg opp på toalettet å stille meg foran speilen for å plukke den ut. Jeg har store mandler som ikke ser så fine ut, og det er ikke første gangen dette skjer.

Jeg hadde bare vært på café con bar en gang tidligere, og det var midt om natten hvor det inntatt en del brun drikke, med skum på toppen, hehehehe! Maten var veldig god å så delikat ut, og betjeningen var hjelpsomme å i møtekommende så det var en fin opplevelse. Vi kozte oss og skravlet så tiden gikk veldig fort. Jeg kommer definitivt til å gå tilbake dit for å spise både lunch og middag :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg