Au i skulderen

I natt og på morningen i dag hadde jeg så vondt i skulderen at jeg trodde jeg skulle tørne. Ikke ble det noe bedre av at jeg ikke hadde noe flere tabletter igjen heller, så jeg kasta meg på telefonen når klokka dro over 8 til legen, og var heldig å få time kl 9. Det var jo ikke så mye å gjøre med, men jeg fikk da resept på flere piller så det blir vel ei rå alikevel. Dette er jo ikke noe nytt for meg, nei da, det kommer igjen og igjen og igjen med gjevne mellomrom Noen ganger er jeg heldig å kan ha et opphold på mange måneder, mens andre ganger så kommer det tilbake ganske fort.

Nå skal jeg lene meg godt tilbake å gjøre minst mulig resten av kvelden…. Det er masse jeg egentlig skulle ha gjort, men det er nok best å ta vare på skulderen min noen dager fremover nå. Hybelkaninen stryker meg på leggen, nei foresten, det var kanskje en av kattene. Ikke godt å se forskjell på dem akkurat nå, hihihihihi!!

Nå får det være nok med syting, for det blir ikke noe bedre av det… Tvert i mot, man blir bare deppea og i dårlig humør!!

Jeg bestilte meg nytt nettbrett i dag hos Tele 2 til 1,-. Det ble et Samsung Galaxy Tab 2 10.1 i hvit. Jeg overtok jo et mindre 7′ brett for en måned siden, og jeg har jo vært veldig fornøyd med det når jeg har vært på Face. Kanskje ikke like fornøyd når jeg skulle blogge, ble som bruke mobilen. Derfor bestemte jeg meg for å oppgradere… Hvorfor gjøre noe lettvint når vi kan gjøre det vanskelig. Prøvde å bestille det på nett, men da var det ikke mulig å velge det nummeret jeg allerede hadde. Derfor ringte jeg dem, men endte opp med et nytt nummer alikevel… Så idiotisk!! Hos andre operatører kan man jo videreføre det nummeret man har, men ikke hos Tele 2. Siden jeg fortsatt bruker det gamle nettet ville jeg jo ikke si opp det nummeret før det nye kommer, men da blir det jo spennende å se om de prøver seg på at det er bindingstid på det….!!! Vi får se hva som skjer i slutten av uka når alt er på plass!

Ellers så har det vært nydelig vær i dag oxo, men kanskje ikke like varmt som i går. At det har vært fint vær og sol ser jeg på solsellelyktene mine i blomsterbeddet, for nå lyser de noen timer hver kveld :o))

Oi, da var 71 grader nord begynt, og det må Nestenblondina få med seg, blogges!

2 kommentarer
    1. God bedring, – og nÃ¥ blir det nytt nettbrett pÃ¥ deg!! – Har litt lyst pÃ¥ ett slik jeg ogsÃ¥….til bruk i helgene, og nÃ¥r jeg er hos mine foreldre osv….men vet ikke helt hvordan slikt funker – mÃ¥ vel ha nytt abonnement pÃ¥ brettet alene?? – og “nummer” eller??

    2. terand: Ja du mÃ¥ ha eget abonnement pÃ¥ brettet… NÃ¥ har jeg bare brukt 7′ brett, og det var som Ã¥ bruke en stor telefon… Blir sikkert litt sÃ¥nn med 10.1′ oxo tenker jeg. Veldig greit Ã¥ ha med seg Ã¥ lett Ã¥ bruke :o)) NÃ¥r du kun betaler 1,- for den er det ikke sÃ¥ ille!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg