En treg start

Dersom jeg hadde klart det ville jeg ha sparket meg selv i baken til morran i dag…. Jeg hadde satt klokka til å ringe grytidlig for å være på jobben til 8 i dag, men da alarmen uuuuulte våknet jeg til dundrende hodepine. Nakken var stiv derav hodepinen, og for å bli kvitt den tok jeg meg en Ibux å satte klokka fram en halvtime til den begynte å virke. Vel, jeg trodde i allefall det… Alarmen ble satt fram flere timer, og intetanene sovnet jeg inn igjen. Jeg bråvåknet 08:10 når jeg skulle ha vært på jobben og da var det bare å sende en melding til sjefa og komme seg i dusjen. Hodepinen var borte, så noe positivt var det i allefall….

Resten av dagen har gått unna så fort at før jeg viste ordet av det var det på tide å gå hjem igjen. Det var litt stressende ettersom det kom noen telefoner som gjorde at jeg hele tiden måtte legge unna det jeg drev med, siden det hastet med å gi svar. På et tidspunkt holdt jeg på med 4 ting samtidig, og det ble nesten litt vel mye for de små grå… Jeg hadde ikke tatt noen lunch, så jeg stakk ned i Baristan å kjøpte meg en dobbel latte, og slang i et par rør med sukker. Blodsukkeret trengte en liten booost sånn at hodet begynte å fungere normalt igjen.

Jeg hadde planer om å vaske på badet i ettermiddag, men så var jeg så trøtt at jeg skulle bare ta meg en liten powernap i godstolen først. Hehehe, liten ble den i allefall ikke… Våknet 3 timer etterpå når Anne ringte meg for å høre om jeg skulle være med på lys-showet i morgen. Det kan jeg dessverre ikke!! Lørenskog Kommune arrangerer Kulturnatt for første gang, pakket med masse aktiviteter. Skulle gjerne ha vært med på det.

For noen dager siden måtte jeg fram med saksa og klippe vekk tover i rumpa på Ronja, men jeg fikk ikke bort alt sammen. I sta kom hun løpende og hoppet opp kjøkkenbordet for å få koz og da passet jeg på å børste henne og klippe vekk resten av tovene. Vinja satt å så på og følte seg litt utenfor, så hun fikk seg en runde med børsten hun oxo. Den frøkna har en flott pels som nesten aldri klumper eller tover seg, men hun har godt av å bli børstet alikevel. Jeg er glad for at begge to liker det og at det ikke er en kamp hver gang børsten kommer fram.

Nå hopper denne damen i senga, sånn at jeg kanskje klarer å være tidligere på jobben i morgen… GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg