Ut og måke snø

Var nettopp ute med søppel og papir, og jammen var det kommet endel snø til nå… Rusla bortom garasjen og fikk spadd unna en haug med snø som hadde samlet seg foran porten, men fortsetter det å snø like mye utover kvelden å natten så var vel ikke det til noen nytte. Jeg har ikke tid til å stå å måke så mye i morgen tidlig når jeg skal på jobben. Da har denne damen mer enn nok med å få segselv ferdig og ut av døren innen klokka blir for mye.

Når Anne og Kine var her i går snakket vi om at vi skulle forsøke å få billetter til My fair Lady på Folketeateret. Når jeg snakket med Anne i dag spurte hun meg om ikke jeg hadde A-kortet, for at jeg abonnerer på Aftenposten. Det hadde jeg jo helt glemt, og det gir oss ganske mye rabatt på billetten… Jeg har jo det, men har ikke fått somlet meg til å printe det ut enda. Det må jeg se å få gjort i kveld, for jeg misstenker at det kan begynne å bli lite billetter igjen. I annonsene i avisen står det kun om ekstraforestillingene.

I kveld er det Tore på Sporet igjen, og jeg gleder meg til dette programmet. Det er vist countrysangerinnen Lynn Andersson som skal jakte på sine norske aner, og det kan jo bli interresant å følge :o))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg