Så lyst det ble

Trodde nesten at jeg hadde sovet til langt på dagen i dag siden det var så lyst når jeg våknet, men det var ikke årsaken gitt. Det var kommet noen cm med snø i løpet av natten, noe jeg ikke var helt fornøyd med. Jeg er i grunnen ganske ferdig med snø nå syntes jeg, og lengter etter bare bakker og litt varme.


(arkivbilde fra 2012)

Jeg burde vel egentlig ikke bli overrasket for de meldte snø i helge, men egentlig først i morgen… Nå vet at jeg at jeg høres ut som en ordentlig sutrepupp egentlig, men det får bare være. En positiv ting er at gradene har krøpet oppover mot pluss-skalaen på gradestokken. Det var ca – 3 C ute i sta, så jeg passet på å få gjennomluftet ut gammel og støvete luft så nå lukter det friskt og godt her i heimen :o)) Pusene spratt ut på balkongen og storkozte seg. Ronja satt oppe på klatrestativet og mjauet høyt å kikket ut på livet utenfor :o))

I kveld kommer Anne og Kine hit for å se på MGP og spise god mat, noe som skal bli kjempekozelig :o)) Når Anne og jeg var ute å handlet i går var jeg helt sikker på at vi hadde fått kjøpt alt vi trengte, men seint i går kveld kom jeg på at vi ikke hadde kjøpt hvit saus… Jeg er elendig på å lage saus fra bunnen av, og jeg har ikke tenkt til å øve meg på det i kveld og så smaker det ikke godt. Ringte til Anne på morningen for å spørre om hun kunne kjøpe med, og det skulle hun gjøre. Det er jo egentlig helt idiotisk at jeg ikke “kan” lage saus fra bunnen av, og det er på tide å lære seg det for det er vist ikke vanskelig iflg de som gjør det ofte.


(kilde google.no)

I går fikk jeg overta en brukt Samsung Galaxy Tab (7), og nå nettopp ringte jeg til Tele2 og ordnet med et surfeabonnement. Jeg regner med at jeg kommer til å bruke den ganske mye så jeg valgte et Large abonnement til 179 i mnd. til 5000 MB. Medium hadde bare 500 MB, og tenkte jeg kunne være litt lite. Det var ingen minnebrikke i den, så jeg må kjøpe det over helgen sånn at den er klar til bruk når simkortet kommer ut i uken en gang.

Nå skal jeg trimme litt rundt med støvsugeren og lure inn noen kjempestore hybelkaniner… Har ikke fått støvsugd på noen dager siden jeg ikke har hatt og har glemt å kjøpe støvsugerposer.

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

10 kommentarer

Siste innlegg