Øyer i nakken

Det er nettopp det jeg har… Kjekt å ha det når man sitter i åpent landskap på jobben, for da kan man jo følge litt med på det som skjer bakenfor, hihihihi!! 

Meningen var at jeg skulle tattooere venstre overarm for lenge siden, men hver gang jeg har tenkt å gå å bestille blusser denne hærsjens betennelsen opp i skulder og overarm. Den siste tiden har jeg igjen begynt å tenke på at det er på tide, og som bestilt så begynner det å verke i skulder og arm. Det er jo så typisk… Siden den nye tattisen kommer til å dekke det meste av overarmen må skulder og arm fungere, ellers blir det så smertefult å sitte i 3 – 4 timer i omtrent samme stilling.

Det kommer kanskje ikke så godt fram på bildet her, men øynene er gulgrønne… Vi diskuterte litt fram og til bake Tina (artisten) og jeg på hvilken farge som ville være best. Jeg ville jo at de skulle være litt fandenivoldske, og det ble de oxo :o))

16 kommentarer

Siste innlegg