En behagelig opplevelse…

Mine kjære ikke så veldig små fotsinger hadde time hos fotterapeuten i dag, og de gledet seg vilt og hemningsløst til denne timen…. Helt ærlig, det gjorde jeg oxo for jeg skulle ha hvert der for en måned siden, men da avbestilte jeg timen pga ting som skjedde. Jeg dro fra jobben 30 minutter før, og det holdt med et nødskrik. Hadde det skjedd noe på veien sånn at jeg hadde blitt forsinket, ville jeg definitivt ha kommet for sent.

Det var bitende kaldt ute, og jeg var iskladt over hele kroppen når jeg kom hastende inn døra… Når jeg stakk føttende ned i baljen med det varme vannet føltes det som om de skulle brenne opp, men det varte heldigvis ikke så lenge. Sakte men sikkert fikk jeg varmen tilbake i kroppen igjen, og når Kristin kom med en stor kopp varm kaffe sluttet jeg å fryse. Var kjempestresset når kom inn, men det kjente jeg forsvant litt etter litt ettersom føttene ble varme og gode :o)) 

Utenfor vinduene skinte sola fra en skyfri himmel, og det så virkelig innbydende ut… Ikke kaldt i det hele tatt, men jeg vill nå heller ha knallvær og kaldt enn regn/tåke gitt. 

Kristin fortalte at hun hadde ringt til vakta på senteret to ganger like før jeg kom, for noen hadde bundet hunden sin utenfor senterinngangen i – 13 C i skyggen. Stakkarn satt der og frøys og bjeffet i evigheter, og det kunne ikke Kristin godta. Før vakta fikk ut fingeren hadde eieren kommet å hentet hunden. Så et par minutter senere hadde en ny hund kommet på plass, og den var der fortsatt da jeg kom. Det er sinnsvakt å binde hunden sin ute i kulda for så å gå på shopping. Skal man handle får man heller la dyret være hjemme, og heller lufte det når man kommer tilbake. Så kaldt som det var i dag var det ikke noen fornøyelse å sitte på den kalde bakken i skyggen. Jeg blir så forbannet  over sånne eiere!

Etter å ha spist middag i ettermiddag ble jeg så trøtt å frossen at jeg krabbet like godt under dyna og sov en liten stund. Det var så varmt og godt at jeg hadde nesten ikke lyst til å stå opp igjen, men jeg følte at jeg måtte opp å røre litt på å drikke en kopp kaffe. Om noen minutter er det CSI Las Vegas og det må damen ha med seg.

7 kommentarer
    1. Ingentin er som en god fotpleietime :)) Beste jeg vet og er på tide merker jeg.
      Og nei, jeg skjønner helle ikke hva folk skal ha med dyrene sine ut i detta været eller i bilen om sommern!!
      La de være hjemme!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg