Tilbake til normalen igjen

For en lettelse det er å endelig ha pakket bort alt som har med jul å gjøre… Jeg gjorde akkurat som jeg sa jeg skulle, og det var å ta det helt med ro. Startet med soverommene og kjøkkenet for de gardinene måtte strykes før de kunne henges opp. Vanligvis pleier pusetassene å være veldig hjelpsomme når gardiner skal strykes, men i dag var de ikke interresert i det hele tatt. De holdt på med sitt, og lot meg bli ferdig med det jeg skulle.

Var nøye med å sette meg ned å ta pauser innimellom, så det har gått veldig greit i dag. Jeg fikk opp alle gardinene og lagt på rene duker + trøket støv, støvsuging og gulvsvask orket jeg bare ikke å begynne med så det får jeg heller ta i morgen.

Jeg har valgt å fortsette med varme og lune farger en stund til så det ikke blir så stor overgang. Vanligvis pleier jeg alltid å bruke kjøligere farger i heimen når jula pakkes bort, men det er så deprimerende at det gikk jeg som sagt bort fra i år. Bildene er fra tidligere i høst.

Kroppen min er ikke helt tilbake til normalen, for jeg er helt utslitt å har ikke krefter igjen til å gjøre noen ting mer i kveld. Skulle ha vasket opp en kjele og stekepannen etter middagen, men jeg orker ikke akkurat nå. Skal ta det før jeg tar kvelden, men nå må jeg slappe av en liten stund trur eg!!

MAX viser James Bond filmen I skuddlinjen med Timothy Dalton, ikke akkurat en favoritt men den er grei å sitte å sløve til!

2 kommentarer
    1. Måtte innom bloggen din å se om du hadde lagt ut bilder av interiør, det er jeg som er interessert i det bl.a vet du. Du skrev om Marokkansk stil etter at jula var ryddet vekk, men jeg får ikke tak i hva som er Marokko-stil hos deg. Uansett har du det som du vil (koselig) og det er jo det som er viktig 🙂
      Fortsatt god bedring, på mandag er du nok fit for fight igjen.

    2. Turid: Du har nok rett i at det ikke er noen Marokansk stil… Jeg har nok skrevet litt feil…, noen ganger gÃ¥r det litt fort i svingene. Gardinene, dukene og putetrekkene er kjøpt pÃ¥ Black Design sammen med noen lykter som gikk under betegnelsen Marakesh :o)) Jeg er veldig glad i farger, og nÃ¥ pÃ¥ vinteren som det er kaldt ute er det godt med lune god farger :o))

      Håper du oxo får en fin dag videre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg