Det blir tomt

Om mandagen var vaktmesteren ute og skar ned juletrærne ute på plenene, og med en gang det skjer så blir det så tomt for ikke å snakke om veldig mørkt på kvelden. Jeg spurte han en gang om han ikke kunne vente litt med å fjerne det, men det fikk han ikke lov til av styret. Det er like trist når lysene slukker i januar måned, men dagene og kveldene blir jo sakte men sikkert lengre så før vi vet ordet av det er det vår og sommer. Hehehehe, der gikk første halvdelen av 2013 veldig fort gitt :o))

Belysningen på balkongen min skal få henge en stund til. Syntes det er litt kozelig at det er litt lys der ute, og har bestemt meg for å kontakte elektrikeren for å få satt opp en utelampe. Har ikke lyst på noen lampe som lager flombelysning, men et dust og fint lys. Jeg skal kikke litt rundt til jeg finner en fin lampe jeg syntes kommer til å passe. Da vi fikk nye og større balkonger for noen år siden, kom styret med en helt spesiell lampe som alle måtte ha hvis vi skulle sette opp lys. Vi syntes ikke noe om den lampetypen så vi valgte ikke å sette opp det da.

4 kommentarer
    1. Foreldrene mine har ogsÃ¥ en innglasset veranda, – og der har de fÃ¥tt montert en kontakt – slik at de kan ha lys der ute. Da kunne de jo funnet deg en lampe de liker med dimmer e.l. Men det spørs jo ogsÃ¥ hva som er tillat, – borettslagene har jo ofte regler for hva som er ok og ikke!

    2. terand: Jeg kommer ikke til spørre om hva som er tillatt, men Ã¥ kjøpe en utelampe som jeg liker. De som borettslaget mener man skal bruke, er den typen som ser ut fra 1800-tallet… Masse skarpe kanter pÃ¥ den, og jeg vil ha en som gÃ¥r i et med veggen som ikke syntes sÃ¥ godt :o))

    3. julianogmamma: Det kan godt henge litt lenger rundt her oxo… Kanskje jeg mÃ¥ sende en formell forespørsel til styret om Ã¥ beholde trærne litt lenger, hehehe! Tror ikke det hjelper nei!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg