God formiddag…

Har sovet noe innmari dårlig i natt og jeg er kjempetrøtt men siden jeg måtte ringe til legekontoret var jeg nødt til å stå opp tidlig i dag. Når klokka ble 08:15 satt jeg parat å ringte med en eneste gang, og i dag kom jeg faktisk igjennom med det samme. Jeg hadde forventet at jeg måte sitte der en evighet, men heldigvis slapp jeg det. Legen min hadde ledig time 11:30 og det er ikke lenge til. Mandager er tross alt de verste dagene å få time hos legen, men nå var det ekstra ille pga influensa og vaksineringer o.l.

Feberen er hjetelig til stede og halsen sår i dag, men heldigvis hoster jeg ikke noe serlig å det er da det minste noe. Hodepinen er ikke så ille i dag heldigvis, men så har jeg tatt meg et par Ibux så det er vel derfor.

Jeg hadde håpet at vi skulle slippe unna tåka i dag, men nei da den er like tjukk og grøtete som den var i går. Hørte på nyhetene tidlig i dag, og da syntes jeg de sa at det ville klarne til i morgen for så at det skulle komme noen cm med snø. Av to onder så er det vel kanskje bedre med snø!!!

På tide å gjøre seg klar til å dra til legen, blogges!

10 kommentarer
    1. God tur til legen. Om jeg ikke er adskillig bedre er det vel min tur i morra. Er drittlei dette her nå. Men vi har i det minste blå himmel og sol i dag, selv om jeg sannsynligvis ikke får se den fra andre plasser enn gjennom stuevinduet. ;o)

    2. God bedring til deg! – Jeg har også måttet kaste inne håndkledet idag, – skulle egentlig vært på jobb fra kl 15, – men er blitt tett i nesa, hoster, og har hodepine!
      Er jeg ikke bedre i morgen ringer jeg til legen! – er ikke mer en ca 1 mnd siden sist jeg var litt hanglete, – hater å ha det slik!

    3. Håper legebesøket gikk greit og at du ikke ble smittet av influensa mens du ventet, det kan skje 🙁
      Forkjølelse går over, ta hvitløkstabletter og frukt med mye C-vitamin hele året og ikke minst, vær mye ute, det styrker immunforsvaret ditt 🙂 Er du sikker på at du ikke er allergisk mot katter forresten?

    4. Marit: Sykemelding ble resultatet av lege besøket!! Er lei av å være sjuk jeg oxo, er jo ikke lenge siden sist. Så heldig dere er som har blå himmel, for her her ikke tåka forsvunnet enda.

    5. hobbyting: Jeg begynte å lese det innlegget ditt inne jeg skulle til legen, og jeg har et par løk liggende i skapet så kanskje jeg skulle prøve det!! Tenkte at jeg skulle ha fortalt om det til legen min, så glemte jeg det helt.

    6. Lillian: Ikke noe influensa, svin eller vanlig, her heldigvis. En kraftig og hissig forkjølelse hvor eneste medisinen er å holde seg i ro, spise febernedsettende, drikke mye og gurgle saltvann for den såre halsen min.

      Jeg er ikke alergisk mot kattene mine eller noen andre katter… Har sjekket det :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg