Pust i bakken…

Nå måtte jeg bare sette meg ned en stund å hente meg inn igjen. Jeg har klart å pakke ned alle julepynten og klemt sammen juletreet å fått det ned i esken sin. Det eneste som står igjen nå er å pakke ned adventslysestakene i eskene, men det får vente litt. Gardiner og duker tror jeg at jeg venter med til i morgen tidlig, orker ikke å ta alt sammen på en dag. Kjenner at formen ikke er så bra at jeg orker å styre altfor mye av gangen.

Klatrestativet til pusene er flyttet på plass der det skal stå igjen, og denne gangen ble det ikke så mye dramatikk som sist. Jeg hadde ikke skrudd mutteren oppunder taket så hardt så det gikk greit å løsne den, og da var det enkelt å få skrudd og løsnet stangen fra taket. Vinja syntes det var veldig festlig at jeg holdt på oppunder taket, og sprang oppover stativet for å se nermere. Det fikk det til å svaie så voldsomt at jeg var nødt til å jage henne ned igjen, men hun var der igjen like fort. Tenker de er happy for at alt er tilbake der det hører hjemme igjen nå :o))

Klokka går fort i dag, og det er på tide å komme seg i butikken før det blir altfor sent, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke fått tatt gardinene jeg heller men det kommer en ny dag i morgen. Har vasket klær hele dagen. Vi fikk noe nytt sengetøy i julegave og det er nå vasket og klart til bruk. Ellers har jeg strikket ganske mye så nå begynner jeg å se slutten på denne duken.

    2. hobbyting: Jeg tok nok i litt vel hardt i dag, sÃ¥ jeg har bare sittet sittet Ã¥ glodd pÃ¥ tv det meste av kvelden… Hvis formen er der i morgen, blir det gardiner og duker som stÃ¥r for tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg