Nytt design…

Egentlig skulle jeg bare sjekke ut om jeg fant et fint gratis design, og det var bare det jeg skulle… Ble ikke sånn, for når jeg først begynner så klarer jeg jo ikke å legge det fra meg. Så nå har jeg da fått meg et nytt design, og det tok meg en evighet. Ikke å legge det inn på bloggen, for det gikk greit. Neida, jeg sleit med å finne et bilde til headeren min som passet inn i farger og som jeg likte. Fant til slutt et som jeg syntes var greit, så lenge i allefall.

Nå er klokka så mye at hvis jeg ikke får lagt meg nå så kommer jeg til sove til langt ut på dagen i morgen, og det hadde jeg ingen ide om. Jeg har ikke vært utenfor døra på flere dager, og det begynner å bli lite med middagsmat i kjøleskapet. Derfor må jeg bare komme meg en tur i butikken før det blir alt for langt på dag. Skal prøve å pakke ned litt julepynt i morgen oxo, hvis jeg orker…

God natt :o))

 

25 kommentarer

Siste innlegg