Det tok tid…..

Etter å ha tenkt meg om en stund tidligere i dag, bestemte jeg meg for å få innstallert den nye harddiscen min… Så skulle jeg så smått begynne å legge over CD’ene min, men ingenting er jo så enkelt vettu. Plutselig måtte både det ene og det andre programmet oppgraderes, og maskinen startes på nytt flere ganger. PC er noen år, og er heller ikke så kjapp lenger når den skal startes på nytt.. Bortsett fra det er det en knakande god PC, som jeg ikke har lyst til å bytte ut.

Ellers gikk det greit å få innstalert selve harddeiscen, men det var ikke bare å kopiere over musikkfilene……, nei det var da oppdateringene satte i gang. Det siste som måtte oppdateres var iTunes og det tok en evighet.

Jeg begynte så smått å overføre CD’ene mine, men det tok sin tid så jeg fikk ikke tatt så mange i ettermiddag som jeg hadde trodd. Fikk gjort meg ferdig med alle på A, og det var ikke så mange. Jeg innså at det kommer til å ta en evighet å få dem alle over på harddiscen, men jeg får bare ta noen vær dag så blir jeg vel ferdig en gang.

Hadde all musikken min direkte på PC’n tidligere, men så greide jeg å få virus på den og alt jeg hadde av bilder og musikk ble borte da harddiscen min gikk til dundas. Bildene hadde jeg heldigvis oppbevart et annet sted så de fikk jeg tilbake, men sånn var det ikke med musikken min gitt den var borte for alltid.

For en time siden begynte magen min å slå seg vrang, og jeg har flydd ut på toalettet x-antall ganger. Jeg føler meg ikke dårlig, nei da… det er bare magen min som er skikkelig ugrei. Får nå bare håpe at det ikke utvikler seg til noe mere!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg