daff.no

Det tar vist på sitte oppe til utpå morgenkvisten ser det ut til, for så trøtt og daff som jeg har vært i dag er det lenge siden jeg har vært. Jeg var veldig fristet til å krabbe opp i senga for et par timer siden for ta meg en liten en på øyet, men ombestemte meg. Hadde jeg gjort det ville jeg ikke få sove igjen når det var på tide å legge seg igjen… Det er bare en dag fri før jeg skal på jobb, og da nytter det ikke å være oppe halve natta.

Den første dagen i det nye året pleier som regel å være en sløvedag her i huset…. Da har man sovet lenge, sett Nyttårskonsert på NKR etterfulgt av hopprennet og spist rester fra dagen før. Så har man rett og slett stupt i seng ganske tidlig, for som oftest har det vært en arbeidsdag neste dag å da må man rett og slett tidlig opp.

Nå sitter jeg å ser på Hvem tror du at du er på NRK, og det er så rart å se bilder her fra Oppsal i gatene rundt hvor jeg bor. Det er Linn Skåber som skal finne tilbake til sin slekt, og hun trådte jo sine barnsben rett ovenfor her hvor jeg bor. Jeg har drevet ganske mye med sleksforskning så derfor syntes jeg det er spennende å se på sånne program. Selv har jeg kommet ganske langt på noen ledd, men står bom fast på andre noe som er veldig irriterende. Derfor mistet jeg litt lysten en stund, men sånn er det… så tar man det opp igjen å finner noe nytt.

Jeg tok en liten ringerunde for å si Godt Nytt år til noen av de jeg fikk julekort fra, men som jeg ikke har sendt til. Har igjen å ringe til faren min, men det får jeg gjøre etter jeg har sett ferdig Linn Skåbers sleksforskning.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg