Jeg skal bare…

…..sitte ned i noen minutter med kaffekoppen innen jeg skal ta støvsugeren og samle sammen hybelkaninene som tydeligvis har blitt fóret av noen. Skjønner ikke hvordan de kan ha blitt så store igjen, og heller ikke hvordan de har klart å lure seg inn igjen.

(kilde: google.no) Jeg må nok stramme de opp noe voldsomt skjønner jeg, og fortelle dem at de simpelten ikke kan bo her… De ligger å lurer under møblene mine og angriper kattene mine og da har de gått for langt.

Værgubbene har fått rett når det gjelder været gitt, for det regner og er grått å trist ute. Jeg må ut en liten tur for å dra ned på gravlund hvor jeg skal tenne lys for mamma og pappa. Siden det er deres bryllupsdag, er det en tradisjon å tenne lys. Håper bare at de har strødd ordentlig nedover på gangstiene så jeg slipper å se ut som Bambi på isen for første gang. De pleier å være flinke så det ordner seg nok. Siden det har regnet så mye de siste dagene så er det kanskje ikke så mye is igjen, kryss fingrene.

Snakket akkurat med Anne som lurte på når hun skulle komme hit i dag, og vi ble enig om at hun skulle komme rundt ved 15 tiden. Vi skal feire Nyttårsaften sammen på en helt avslappet måte med litt god mat og kanskje spise opp litt av de siste godtene. Heldigvis er det ikke så mye igjen, å bra er det :o))

Nei, nå må jeg se å komme meg inn i dusjen sånn at jeg rekker gravlund før Anne kommer… Jeg vet jo hvordan jeg er når PC’n først blir slått på, veldig vanskelig å rive seg løs fra den.

Ha en fortsatt fin dag, blogges :o))

8 kommentarer
    1. Jeg tilkaller ‘skadedyrkontrollen’ hver uke og den dama utrydder ALT, hun har vært her på formiddagen i dag også 🙂 Ønsker deg og venninnen en koselig nyttårsaften, vi skal ha gjestebud til kalkun.
      GODT NYTT ÅR !!!!

    2. Ønsker deg et riktig godt nyttår V, og takker for det gamle her, så ser vi fremover til et morsomt og innholdsrikt 2013 😉 Så får du gå forsiktig ute du har ikke tid til noe beinbrudd etc etc. Stor klemz til deg

    3. sisselfish: Det gikk veldig greit, men så gikk jeg langt oppe i brøytekanten oxo. Håper du og gubben får en fin nyttårsaften, koz dere. Ser fram til mye morro på bloggen i 2013.

      Godt Nytt år og mange varme klemmer til dere begge :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg