Den kom i dag….

Den nye Samsung Galaxy S III kom i dag… Var inne på posten.no og printet ut hentelappen, for jeg ville slippe å dra hjemom for å hente den i kassa. Siden vi ikke hadde noe fagsystem i dag, og alt det jeg skulle gjøre innebar at jeg måtte inn der for enten å sjekke noe eller regisrere noe, fant jeg ut at skulle gå 15 min før tiden. Med min nye telefon i veska dro jeg glad og fornøyd ned på Expert for å kjøpe et par nye deksler til den…

Gledet meg til å komme hjem for å begynne å bruke den, for jeg regnet jo med at det mye micro simkortet mitt ville ligge hjemme i postkassa å vente på meg….!! Postkassen derimot var så tom som det gikk ann å bli, akkurat som det alltid er på fredagene. Dermed ble vidunderet liggende i esken sin så lenge, og skuffelsen var ganske stor. Syntes jo det er rart at Telenor ikke klarer å få sendt ut simkortet sånn at det kommer samtidig som telefonen jeg har kjøpt hos dem… Postbudet pleier sjelden å ha med noe post til meg på lørdagene heller, så simkortet dukker nok antageligvis ikke opp før på mandag… Bommer :o((

4 kommentarer
    1. Tove: Det lille jeg har sett så lang, er den raskere, grafikken på gamle og nye bilder er fantastisk, bedre lyd på musikken, og større skjerm. Angrer ikke på kjøpet, det er helt sikkert :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg