Rullgardinen gikk ned…..

Helt plutselig når jeg satt i bilen hjem var det som om noen dro ned rullgardina, og et voldsomt tungsinn bare kom over meg… Det føltes som all glede bare forsvant ut av kroppen, og jeg følte meg så innmari trist og lei meg. Om det var mailen fra sjefa om at vi alle sammen skulle kalles inn til samtaler den 19.11. for å snakke om innplasseringen vet jeg ikke. Noe var det i allefall, og det føltes ikke godt i det hele tatt….


Skal ikke se bort fra det har med nedbemanningen å gjøre, og mailen som kom plutselig fikk meg til å tenke at jeg kanskje ikke skulle være blandt de som skal være med videre…. En slags panikkfølelse som ikke helt ville slippe taket. Dagen med stor D da alt skal være på plass er en uke unna, og realitetene om hva som er i ferd med å skje begynner å feste seg. Har egentlig ikke tenkt så mye på det siden vi fikk vite om det, men nå som det nærmer seg er det vel ikke til å unngå… 

Når jeg kom hjem ventet to sprudlende glade pusekatter på meg, og da forsvant alle de tunge tankene med en gang… For en fantastisk god medisin de er, disse pelsdottene mine :o))

4 kommentarer
    1. Skjønner deg godt, – men du har jo lang fartstid i SB1, – og det teller jo! Men det er en merkelig følelse ĂĄ gĂĄ rundt med – vet jeg alt om, selv om jeg ikke direkte har vært rammet av det ufrivillig. Jeg tok jo som du vet sluttpakke i Posten i 2006, – men det var ogsĂĄ i forbindelse med nedbemanning. Jeg har ikke angret pĂĄ det, – men jeg ville det jo selv, – men brukte jo veldig lang tid pĂĄ ĂĄ “bestemme” meg!!
      Dette gĂĄr sĂĄĂĄĂĄĂĄ bra Vera, – om du trenger noen utenom jobben ĂĄ snakke med, – er det bare ĂĄ ta kontakt.
      Klem til deg !!

    2. Terje: Takk Terje, det er godt å vite :o)) Det er vel bare normalt kanskje at man havner nede i hullet en gang eller to når det er sånne store omveltinger på gang. Men humøret har som sagt nesten krabbet tilbake til normalen av humørstigen nå i kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg