Er det mulig……..


Jo da, det er tydligvis det…. Jeg har blitt sausa forkjølet atter igjen, og jeg nyser og hoster om hverandre så kroppen rister :o)) Når klokka ringte til morran i dag, var det bare med en enorm viljestyrke jeg klarte å komme meg ut av senga å inn i dusjen. For å komme meg igjennom arbeidsdagen har jeg knasket febernedsettende…. Dagen har i grunnen gått ganske fort, og jeg har begravd meg i arbeidet for å ikke sitte å tenke på at jeg lengtet etter senga mi.

At det var godt å komme hjem igjen kan jeg skrive under på…. Jeg bare sank ned i godstolen og måtte vile meg litt før jeg begynte med middagen. Hadde en indisk curry i kjøleskapet med mye smak, og det passet godt på en dag hvor omtrent ingenting hadde noe smak i det hele tatt. Nå har jeg linet med opp med en dorull for å pusse nesa, siden jeg glemte å kjøpe papirlommetørkler, Fribol Hals for å lindre hosten og masse drikke pluss et par varme fleezepledd godt pakket rundt kroppen.

Pusenjentene mine har vært ekstra spretne i dag, og de har trimmet noe voldsomt i kveld…. De jaktet på alt fra papirlapper, mus og mine tær når de tilfeldig rørte på seg i det de løp forbi, hehehe!! Nå har de slengt seg ned for å vile litt innen de tar fatt på kveldstrimmen, for i det jeg skal legge meg pleier de å sette i gang igjen. Da kan de holde på i evigheter, og de bråker noe vanvittig når alt er helt stille rundt om i blokken…

6 kommentarer
    1. Du har tydeligvis overtatt immunforsvaret mitt fra i fjor .. heldigvis er jeg kommet over de der sammenhengende forkjølelsene og lungebetennelsene. Men det var altså ikke meninga å sende de over til deg. God bedring!

    2. Marit: Takk :o)) Hehehe, virus har en tendens til Ã¥ snike seg frem pÃ¥ mystisk vis… Man har ikke alltid kontroll pÃ¥ hvor det dukker opp :o)) Nei, det er nok dette skiftende været som er Ã¥rsaken til forkjølelsen denne gangen. Varmt og kaldt om hverandre, Ã¥ det tÃ¥ler ikke kroppen min.

    3. I gode og onde dager!: Det er høst Ã¥ da hører det forkjølelse med… Om det er svingning i temperaturen som er Ã¥rsaken eller om jeg ble smittet av en venninne som var forkjølet nÃ¥r jeg besøkte henne for noen dager siden er ikke godt Ã¥ si!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg