Litt høstnytt til stua….

Forrige uke var jeg på Black Design og kjøpte inn nye duker, putetrekk, gardiner og lysglass i mer høstlige farger. I dag har jeg vaska rundt å fått alt på plass, og det ble med en gang mye lunere inne. Det er første gangen jeg har hatt disse fargene før, men forandring fryder :o))


Da jeg skulle feste opphenget på gardinene ville Vinja leke med dem, og hun klarte til slutt å stikke av med en av dem…. Vi hadde en liten tur rundt i heimen innen jeg klart å få tak i den igjen, og hun hadde det tydelig vis veldig morro når hun  klarte å lure seg forbi meg, hehehe! Ronja lå på en av hyllene på klartrestativet å glante på oss, men gadd ikke å delta… Var altfor godt å ligge der å ikke gjøre noen ting.

Siden jeg stort sett har vært på farten hele dagen har jeg heller ikke vært like frossen, men litt uggen ble jeg jo når jeg først satte meg ned så jeg satte på panellovnene alikevel. Ute ligger gradene på + 6,7 C, men det blåser nå i ikke sånn som det gjorde i går. Merker godt at høsten er i anmarsj, for bare på et par dager har bladene på bjerketrærne blitt gule… Det har gått litt vel fort!!

Omtrent i hele dag har det vært grått og overskyet, men nå kan jeg se at det har klarnet opp og månene lyser så fint på himmelen. Været ser ikke så ille ut i morgen, men så ligger regnbygene i kø ser det ut til på YR i allefall. Håper at de tar feil….!!!

10 kommentarer

Siste innlegg