SÃ¥ typisk…


Ja det er akkurat det det er, typisk!!
Jeg ringte nettopp for å aktivisere bilforsikringen min, men det gikk dårlig.
Han som har lagt den inn, er på ferie like lenge som meg, 14 dager til,
og kundesenteret kunne man ikke nå i dag….
Serveren var nede, og de kunne ikke nås på telefon før i morgen
for da skulle tekninkeren komme. Jeg kjenner henne som sitter på
sentralbordet, og fortalte at hun hadde fått så mye kjeft i dag
at hun var blitt helt gråhåret!! 


For meg betyr det at jeg ikke kan bruke bilen før jeg får snakket med dem
og de får satt i kraft forsikringen min. Hadde jeg satt en påminnelse på
mobilen tidligere så hadde problemet vært løst, men det gjorde
jeg altså ikke så å da er det jo litt min egen feil dette her oxo.
Skal jeg i butikken for å handle litt mat, kan jeg bruke beina eller
ta sykkelen så det er ikke synd på meg i det hele tatt.

I dag skal jeg derimot ingen steder før jeg er ferdig med den store
klesvasken jeg holder på med. Jeg har egentlig ikke noe i butikken å gjøre
så det er egentlig ikke noe problem akkurat. 
Anne og Sven-Erik er i Sverige å handler i dag, og jeg kunne få være med
men jeg hadde ikke lyst til å flytte på klesvasken enda en gang.
Det er derfor jeg har så mye nå, for at jeg flyttet dagen min forrige gangen.
Jeg har ferie neste uke oxo, og da skal jeg dra for å kjøpe inn litt
karbonadedeig krydder og ferdigblandet smoothies.

Da er det på tide å løpe ned i vaskekjelleren om noen få minutter, og sette
i gang to nye maskiner… Må være effektiv hvis jeg ikke skal holde
på helt frem til kl 16.

4 kommentarer
    1. Ideatroll: Usj, den klesvasken var et ork, men denne dama var effektiv og fikk den unna på et par 2,5 timer.. Ikke dårlig. Det med bilen ordner seg, og man har jo bein vettu :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg