En deilig dag….

Jeg fikk satt inn turboen å kom meg i dusjen å ut av døra ganske kjapt i sta…. Vi er jo av de heldige som fortsatt har postkontor, og jeg var ikke i stand til å huske hvor lenge det var åpent. Derfor gjaldt det å komme seg ut av døra så fort som mulig, for ingenting er så surt som å komme til en låst dør…


Siden det er lørdag i dag var jeg helt sikker på at det kom til å være mange folk på poskontoret, men til min store glede varr det ingen foran meg… Det kom derimot 6 stykker inn døra i det jeg holdt på med å få den store esken med kaffe ned i meganettet jeg hadde tatt med meg. Hadde jeg vært litt senere ute så ville jeg ha kommet bakerst i den køen, hehehe.. Det hender jeg oxo er heldig :o))


Jeg stakk innom Labben Hund & Katt mens jeg var på Oppsal senteret… Vaska og dessinfiserte kattedoen er om dagen å da brukte jeg den siste posen med kattesand, og jeg liker å ha en pose stående i tilfelle jeg må skifte tidligere enn hva jeg pleier. Tok med en pose med tørrfór oxo mens jeg var der. Det var en annen dame der oxo, og hun hadde funnet verdens søteste lekegris som hun skulle kjøpe til hundene sine. Den hadde en fin gryntelyd som hun prøvde igjen og igjen…. Grisen var nesten like stor som kattene mine, og jeg tror ikke at ville ha satt pris på den :o))


Det er urettferdig at Ultra setter et berg av deilige cupcakes rett ved inngangen til butikken…. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å gå forbi der uten at jeg tok med en av hver smak, sitron, jordbær og sjokolade. Akkurat disse her var utrolig gode, uff!! Som for å gjøre det godt igjen kjøpte jeg masse frukt og grønnsaker, og da følte jeg at det veide opp ganske mye. Inne på Ultra har de en liten kafékrok hvor man kan kjøpe en matbit og en kopp kaffe, og hver gang jeg er der så sitter de samme personene der. I dag var ikke noe unntak, og det er snart sånn man er på hils med de som sitter der, hehehe!


Jeg skulle jo egentlig bare hente en pakke, og handle littegranne… Hvorfor har det da blitt så vanvittig mye i bagasjerommet på bilen? Syntes ikke at jeg handla så mye heller, men det ser jo sånn ut her, hehehe! Det blir jo noen poser her og noen poser der, og da blir det fult da :o))


Jeg elsker Lion is, og da måtte jeg bare inn for å kjøpe en… Vel, det ble jo ikke bare en da, for jeg kjøpte med meg noen som kunne legge i fryseren her hjemme. På varme sommerdager som i dag er det godt med en kald is, og ekstra digg er det når isen ligger rett inn i fryseren å jeg slipper å dra ned på bensinstasjonen eller i kiosken. JA DA, jeg er litt makelig og lat…, vet det nok :o))


Er det ikke fint vær i dag? Blå himmel og masse sol, å så blåser det littegranne noe som bare er deilig. Bilde er tatt fra Statoil stasjonen og oppover mot der jeg bor… Bak flaggstangen sees noen store trær, og rett bak der holder Nestenblondina til. Det ligger nesten helt på toppen av alle bakkene :o)) Har man vært på en lengre sykkeltur så er ikke disse bakkene det man har lyst å forsere når lårmusklene skriker og bærer seg, hehe! 

Nå er det noe annet som skriker, og det er magen min… Jeg har helt glemt å spise noe etter min sene frokost, og nå kjenner jeg at kroppen sier fra at den vil ha litt næring. Burde ikke gå så lenge mellom hver gang jeg spiser, men når jeg holder på med noe glemmer jeg det helt. Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Hørtes ut som en deilig dag, og deg og shopping – er vel ikke noe nytt!!! Du koser deg med cupcakes og is, – men det er jo lørdag!!

    2. Terje: Hehehe, du kjenner meg altfor godt Terje :o)) Nei vettu, det ble ingen cupcakes i går kveld, var så mett etter middagen og isen at jeg lot det være!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg