Frustrasjon…..

Tidligere i dag bestemte jeg meg for å koble til å teste ut WII konsollet jeg kjøpte i går… For en gang skyld satte jeg på meg lesebrillene og leste meg igjennom bruksanvisning nøye å gjorde akkurat som det sto. Det var jo ikke så mange kabler som skulle kobles til så det skulle jo i utgangspunktet ikke være så vanskelig!!!


Selvfølgelig når det er meg skulle det ikke gå greit vettu, grrr… Jeg vet ikke hvor det har gått feil, men jeg får ikke noe opp på tv’n samme hva jeg gjorde. Det er så frustrerenede når ting ikke funker som det skal, og jeg holdt på ganske lenge før jeg måtte innse nederlaget.  Jeg gledet meg til å teste ut noen av spillene, men det må jeg bare vente med. Anne og Sven-Erik skal muligens stikke innom meg i morgen så da får vi se hva det er jeg har gjort feil, for det er sikkert der problemet ligger.


Behandlingen på morningen i dag tok på mer enn jeg først trodde, og jeg måtte til slutt slenge meg ned på senga for å vile kroppen en stund. Det var som om alle krefter bare hadde forlatt kroppen min, men det hjalp med en times tid i vannrett stilling. De neste behandlingene skal oxo forgå på morran og formiddaen, så da blir det sikkert like ille tenker jeg :o))

Det begynte å bli ganske tomt for kaffekapsler i skapet, så jeg var inne på Dolce Gusto og bestilte 3 bokser hver av Caffé Grande Intenso, Aroma, Café Lungo og Caffé Americano… De pleier å være ganske kjappe så jeg regner med å ha dem allerede denne uka. Uten kaffe kan man ikke gå lenge av gangen, hehehe!!

Når man snakker om kaffe, så skal jeg nyte en kopp mens jeg ser på Castle på TV Norge….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg