Mandag og soooooolen skinner :o))

Utrolig, men i dag klarte jeg å våkne før kl 09:00 uten at det ringte noen alarm… Jeg sto ikke opp med en gang, nei bare lå å slappet av og tenkte at det er ferie og jeg trenger ikke å stresse. Vinja lå nede ved bena mine og sov… Der lå hun rett ut akkurat som matmora, og hadde ingen planer om å stå opp hun heller :o))


(arkivbilde) Været kan man ikke klage på i dag, himmelen er blå og solen skinner… Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre i dag, men jeg burde jo ta meg en runde med støvsugeren og støvkluten. Problemet er at det ikke frister noe serlig, men kanskje det er like greit å få det overstått… Skal sjekke værmeldingen, for hvis det blir dårlig vær i morgen, er det perfekt for rengjøring :o)) Iflg yr.no skal det definitivt bli dårligere vær i morgen, så da avgjorde de det for meg, hehehe!!

Ronja er i kozehumør i dag, og flyr rundt bena mine her jeg sitter… Hun mjauer og kozeknurrer å vil ha masse koz av mammen sin, og det får hun jo. Helst skal hun stå mellom meg å tastaturet sånn at jeg ikke ser noen ting… Da vet hun at jeg må stoppe å skrive å koze litt med henne, hehehe… Utspekulert liten søt frøken :o)) Vinja har tatt tilbake stolen sin på balkongen, og tar seg en aldrig så liten formiddagslur!!

Jeg kjenner godt i armer og skuldre at jeg var ute å jobbet som gartner i går… De er ikke helt venner med meg for øyeblikket, men jeg overlever og dessuten har jeg fått time hos Elin til fysioterapi onsdag. Det gruer jeg meg litt til for nå er det en stund siden jeg har vært der, og da vet jeg at det kommer til å gjøre ekstra vondt. Hun behandler oxo på en helt annen måte en det jeg har fått det siste året, mer massasje i stedet for å bare å trykke på punkter. Det har nemlig ikke vært så veldig til hjelp for meg…

Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe og nyte den mens jeg tenker over hva jeg skal gjøre i dag, ut må jeg i allefall… får litt luft :o)) Ha en fortsatt fin mandag, blogges :o))

 

6 kommentarer
    1. Kos deg masse med besøk, – har ogsÃ¥ fri i dag, men sov utrolig dÃ¥rlig i natt, – sÃ¥ har vært inne nesten hele dagen. Vi MÃ… se Ã¥ fÃ¥ til en lunsj!!

    2. iidb: Det skal jeg gjøre vettu :o)) Oslo er en flott by, med mange uoppdagede perler omkring som jeg ikke har utforsket enda. Ferien er en perfekt tid å gjøre det på :o))

    3. Terje: Var riktig kozelig med besøk i dag, vi skravla hele tiden uten stopp… Det er ikke noe unormalt, hehehe!! Jeg er sÃ¥ utvilt at jeg fÃ¥r ikke sove før langt pÃ¥ natt, men nÃ¥r jeg først sovner sover jeg sÃ¥ godt som bare den :o))

    4. Tove: Til og med to av dem :o)) I kveld satt jeg ute pÃ¥ balkongen og det var sÃ¥ varmt Ã¥ godt…, og jeg sprettet da en deilig Fullers London Pride øl. Det smakte godt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg