Gartneren er ferdig…..


Gartneren er nå ferdig med å luke og klippe ned overgrodde busker + fjernet et lass med villvin, som hadde viklet seg igjennom hele blomsterbeddet. Under balkongene på hver side hadde villvinene begynte å ta overhånd igjen, men denne gangen orket jeg ikke å fjerne den. Jeg gjorde det her i våres, og da ble det to store søppelsekker med bare den. Har den først fått fotfeste er det ikke mulig å vinne over den… Skal ikke mer enn et lite blad eller stilk til at den formerer seg igjen.

Selv om det blåste ute så stekte solen ganske bra borte i roa mi, og jeg ble ganske varm, puh. Nå skal jeg ta løpefart inn i dusjen før jeg lager meg litt middag :o))

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg