It’s raining againg…..

I natt var det veldig varmt inne i heimen, så etter kjølig dusj satt jeg meg ut på balkongen å slappet av litt før jeg gikk å la meg. Ute siiiiiilte regnet ned i strie strømmer, og litt kjølig luft kom inn igjennom luftevinduene. Jeg ble sittende der en halvtimes tid innen jeg krabbet opp i senga…. Pusene var fult opptatt å jakte på en liten møll som hadde klart å komme inn…, vet ikke om de fanget den eller om den klarte å gjemme seg et sted!!


Denne litt morske frøkna kom å vekket mammen sin til morran i dag, vel hun prøvde i allefall, hehehe… Det var litt tidlig så jeg var ikke forberedt på å stå opp så tidlig, og da jeg snudde meg rundt for å sove videre la Vinja seg inntil magen min å sovna hun oxo. Så gikk det et par timer og frøkna var der igjen, men da sto jeg oxo opp… Det regna ikke akkurat da, men det har kommet litt ovenfra sånn passe fordelt hele tiden. Temperaturen er betraktelig kjøligere enn i går + 17 C. 

Jeg var veldig sløv i går kveld og gadd ikke å rydde opp på kjøkkenet… Nå står det kjeler og annet rusk som trenger å vaskes over hele benken, sukk.. angrer nå på at jeg ikke ryddet, men det er ikke noe annet å gjøre enn å BARE SETTE I GANG.

Ha en fortsatt fin lørdag :o))

4 kommentarer
    1. Fryktelig lummert her også, så nå braker det vel løs snart! Hele 21 grader har vi nå, og det er faktisk av sjeldenhetene denne sommeren. Kos deg med ryddinga du .. jeg tror vi skal på shopping etterhvert. Ikke så mye å sitte her på øya etter i dette været.

    2. Lita: Du har helt rett… Uten kattene hadde det blitt kjedelig, for de finner alltid pÃ¥ noen sprell, og det er umulig Ã¥ være sint pÃ¥ dem…. Iallefall ikke lenge av gangen, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg