Makan til service……

Jeg trodde ikke at det fantes sånne mennesker….. Etter jobben i dag dro jeg opp på Dyrego på Lambertseter senter for å se på nytt klatrestativ til pusene. Det gamle var skikkelig utgått på dato, og de skulle fått et nytt da de fylte 3 år for en måned siden. Nok om det…. Jeg fant en flott klatrestativ som går fra gulv til tak, som kosta i underkant av 3.000,-, som jeg bestemte meg for å kjøpe. Det å få det med meg hjem og sette det opp alene var ikke noe jeg hadde klart, så jeg spurte den hyggelig karen i butikken om det var mulig å få det hjemkjørt og montert. Ja men det skal jeg ordne for deg sa han, og jeg nesten besvimte… Han fikk navn, adresse og telefonnummer, og litt over en halvtime senere dukket han opp med klatrestativet.

Pusene var veldig nysgjerrige å spratt rundt på det nye leketøyet, og det var en fryd å se dem klatre helt opp til taket å titte ned på meg. Se på dem når de satt på øverste boksen å stirret interresert ut på det som skjedde utenfor stuevinduet :o)) Jeg var litt usikker på om jeg skulle fjerne det gamle stativet og valgte derfor å beholde det…. Kanskje litt dumt, for de legger seg på det gamle og sover… De kan få beholde det til jeg kommer fra jobben i morgen, men da går det ned i kjelleren.








Nestenblondina, altså meg, har nå sunket godt ned i godstolen for å se på INK MASTER på MAX…, og en av dommerne er Chris Nunez fra Miami Ink :o)) Jeg digger jo bare å se på Tattoo programmen, og sluker dem med stor entusiasme. INK MASTER er litt anderledes, for det er en konkuranse hvor en må hjem i hvert program. Jeg vet ikke helt om jeg syntes at det konseptet passer på dette av den grunn at de må klare å gjøre klar en tattis på tid. Uansett så er det gøy å se på :o))

Vi har hatt litt regn i dag oxo, men ikke like mye som de siste dagene… Temperaturen har ikke vært så ille, men ingen sommertemperatur akkurat. På det meste har det vært oppe i + 18C.

Ha en fortsatt fin mandagskveld :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg