Dilla pÃ¥ Instagram…

….., det er akkurat det jeg har. Tar jeg noen bilder med mobilen så er det akkurat med Instagram, for da kan jeg fixe dem opp etterpå. Om motivene er så spennende er jeg ikke så sikker på, hehehe!! Pusene mine er ynglingsmotivene, og de er ganske lei når jeg kommer etter dem med kamera eller mobilen… Selv Vinja som er så tålmodig å lar meg knipse henne i forskjellige stillinger begynner å bli fryktelig lei av meg, hehehe!!




















Jeg har brukt mer tid på å leke meg med Instagram enn jeg har gjor med det nye kameraet mitt…., men i morgen har Anne og jeg gjort en avtale om å dra i Botanisk Hage for å ta noen bilder. Det er egentlig noe vi har snakket om å gjøre veldig lenge, men det har aldrig blitt noe ut av det. Hagene er fylt med planter som står i full blomst nå, så det blir helt klart en opplevelse å dra dit :o))

4 kommentarer
    1. lulltove: Det er en APP som du laster ned på telefonen, og så bruker du den når du tar bilder. Det følger med et enkelt verktøy til å redigere utseende på bildene du tar. Bildene kan lastes opp på bl.a. Facebook og Twitter. Du kan følge andre som har Instagram og dele bilder :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg