En skulder til besvær……


Jeg hadde time hos Østensjø Legesenter, borte på Oppsal kl 11:15 i dag, for den vonde skulderen min… Vanligvis pleier jeg ikke å være ute tidlig, for at jeg hater å sitte på venteværelser hos leger og tannleger. Kommer jeg ikke inn med en gang blir jeg stresset og rastløs, og ender opp med å gå ut i gangen for å “få luft”. Heldigvis ble det ikke så veldig lenge å vente denne gangen. Da Tomasz undersøkte den vonde skulderen gjorde det så vondt at jeg krympet meg :o(( Enden på visa var en sykemelding på 100% ut denne uka, og deretter 50% ut juni måned.

På veg ut møtte jeg nabon min, som ventet på gubben… Vi ble stående å prate en stund før jeg måtte inn på Apotek 1 for å hente ut medisinene og vitaminene mine. Etterpå stappet jeg kroppen min inn i POLO’n og dro ned på Expert butikken som ligger nede ved Alna. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe meg et nytt digitalt kamera, og det skulle ikke være Canon denne gangen siden de er tunge i segselv. Enda verre blir det når en større linse kommer på.


Etter å ha gått å kikket og fått litt veiledning endte jeg opp med et Nikon D5100 med standard linse 18-55 mm på. Jeg kikket på en ny allround linse fra Tamron, men de hadde ikke den jeg ville ha inne. Tamron har gode linser, men de er ikke billig, og det jeg kunne tenke meg kosta nesten like mye som kamera. Skal sjekke ut på komplett.no for å se hva de har der, og om prisen er mer gunstig der. Jeg har ikke fått sjekket ut kamerafunksjonene enda, siden batteriet må lades opp ordentlig først. I morgen blir det noe helt annet, hihihihi!! Jeg jubla da jeg faktisk fant en bruksanvisning i esken, og den var på Norsk. Jeg slipper faktisk å gå på nettet å laste ned en diger bok med instruksjoner på engelsk, som jeg måtte med Canon kamera mitt….

Betennelsen i skulderen gjør meg trøtt og sliten, så nå skal jeg legge kroppen i vannrett stilling og få meg noen timer søvn…. GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg