God formiddag……..

…….eller er det? For mitt vedkommende er det i allefall ikke det :o(( Jeg har nesten ikke sovet i natt pga at den venstre skulderen min har slått seg helt vrang. Den har vært ganske smertefull hele uken, men i går kveld og i natt toppet det seg. 


Sist gang den slo seg vrang var det for at jeg hadde løftet tungt, men denne gangen skjønner jeg ikke hva jeg kan ha gjort som skulle forårsake oppblussing av betennelsen igjen.  Jeg har allerede ringt på legekontoret og fått time hos fastlegen min om et par timer. Hvis han foreslår en 50% sjukemelding skal jeg ikke si nei, for den er så sår nå at det nok ikke er så lurt å jobbe fult noen dager…  Heldigvis har jeg ingen arbeidsoppgaver som må være ferdig denne uka, de som hastet fikk jeg ut i går før jeg gikk hjem, puh!!

Anne ringte meg i går ettermiddag fra Kristiansand, hvor hun er på ferie denne uka. De har leid et at Postens feriehus der nede, og de endte opp med samme huset de hadde for et par år siden.  I går hadde de vært en tur til Lindesnes Fyr, som var en av stedene hun virkelig hadde lyst til å se. I dag hadde hun tenkt seg en tur inn til Kristiansand sentrum for å shoppe litt… Vi har pratet mye om hvor mye gravearbeid de holder på med i Oslo, men det var vist nok enda verre i Kristiansand….., overalt holdt de på. Noen av de gatene de hadde lært seg sist gang de var der, var plutselig borte eller man kunne ikke kjøre der.


(bilde lånt fra FB siden til Sven-Erik Paulsen) Felix-pusen er med på ferie oxo, og i år har Anne tatt sjangsen på at han får gå løs på eiendommen og litt rundt mens de er hjemme. Når de skal være borte for dagen, har de derimot ikke tatt sjangsen på det. Da kunne han finne på å lete etter dem, og bli helt borte… Anne hadde vært litt nervøs i starten, for at han skulle stikke av men det har gått greit. Han tar seg noen runder å så kommer han tilbake igjen.

Mine to pøbler har nå fått masse spring i bena sine, og stormer etter hverandre i heimen… Ronja er litt sur på søsteren sin, for hun kom å forstyrret henne når hun var på toalettet, og nå jager hun Vinja rundt for å gjøre det klart at det der finner hun seg ikke i, hehehe!!!

Da jeg sto opp tidligere i dag var det antydning til sol, men nå kommer det litt lett sommerregn… Grislefoss Jr sa nettopp på værmeldingen at vi nok måtte forvente oss litt regn, la det bare komme :o))

Ha en fortsatt fin torsdag :o))

4 kommentarer
    1. Næmmen!!!! Auuuuuuuuuu.. Så uheldig du var med skulderen, håper legen sjukmeldte deg i 100% det går ikke an å jobbe med noe sånt da blir det jo bare verre.
      Pusane dine er herlige, det er alltid kjekt ĂĄ se nĂĄr det er pepp i de;-) Den var veldig fin den pusen til venninna de og, de er som regel flinke til ĂĄ holde seg rundt eierne nĂĄr de er pĂĄ fremmede plasser.
      Ha en fin kveld videre og masse god bedring .

    2. Allis: Jeg ble 100% sykemeldt ut denne uken, og sĂĄ 50% ut juni mĂĄned…. Jobbe litt er bare sundt tenker jeg :o))

      Pusene er barna mine de vettu :o)) Felix er oxo en fin guttepus. NĂĄr jeg kommer pĂĄ besøk er der med en gang, gĂĄr opp pĂĄ to ben ĂĄ holder fast armen min… Da skal han “nusse nese” med meg, sĂĄnn er det bare med den saken, hihihihi!!

      Ha en fortsatt fin kveld :o))

    3. SĂĄ bra at du vart sjukemeldt, hĂĄper virkelig at du blir fort frisk igjen sĂĄ ta det med ro framover.
      Ja disse bebisene vĂĄres er noen herlige familiemedlemmer “elsk”
      Ha en fin fin dag videre

    4. Allis: Trengte en sjukemelding nĂĄ… Denne betennelsen gjør meg fort sliten, av de minste ting sĂĄ det er godt jeg har korte dager :o)) Ja disse pusene gjør en helt blød om hjertet, smelter helt jeg nĂĄr jeg ser pĂĄ dem :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg