Ingen tvil…..

For de som kjenner meg vet at det ikke finnes noen tvil, jeg bare elsker kattene mine… De er barna mine og jeg tenker oftere på dem før jeg tenker på megselv :o)) Er de bortskjemte, JA det er de men ikke i den grad at de tar noen skade av det. Jeg er ikke så tullete at jeg lar dem få lov til å gjøre alt de har lyst til, eller kjøper en hel masse tullball til dem……..


 Ronja var skikkelig kozete i sta, og jeg forsøkte så godt jeg kunne å ta bilde av henne….. Ikke serlig enkelt, for hun satt ikke stille et sekund og kamera var altfor tregt. Jeg endte opp med mange haler, ører, poter og et å annet øye. Tilslutt begynte hun å leke med foten og tærne mine….. Som søsteren hater hun jo å bli fotografert, og har mange snertne knep for å unngå kamera!!


Vinja oppførte seg derimot eksemplarisk, selv om hun ser litt småsur ut her…. Hun er i utgangspunktet litt roligere enn søsteren, og bruker mye tid på å pusse pelsen og gjøre seg fin. En liten prinsesse er det hun er, og vet å se uskyldig ut når noe går galt, hehehe. Søsteren har nok fått litt kjeft for ting Vinja har gjort….. 


Til slutt resignerte oxo Ronja og la seg ned på gulvet lenge nok til at mammen fikk lov til å ta en bilde av henne… Hun er ikke helt fornøyd, og lå vel stille i eksakt 6 sekunder å det holdt for meg. Nå har hun flyttet seg ut på balkongen hvor hun har gått tilangrep på den ene Lavendelplanten min. Det får hun selvfølgelig ikke lov til, men bryr hun seg om det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg