FY FAAAN……

Det er ikke ofte jeg banner, men nå er jeg så forbanna at jeg tror at jeg eksploderer snart, grrrrrrrr….!!! En JÆVLA IDIOT har laget riper langs etter hele siden på bilen min mens den sto parkert på Oppsal Senter i dag. Bilen er helt ny, og jeg har ikke hatt den knapt en måned så skal det bli herpa på denne måten… Største skaden er på venstre bakdør, men det er riper fra kanten på panseret og bortover forskjermen… Så er det et lite opphold til førerdøra, og så videre bakover. 


Hadde jeg sett personen gjøre dette og bare gå videre, kan jeg ikke svare for hva jeg hadde kommet til å gjøre…. Men med mitt farlige temperament er jeg redd noen måtte ha ringt etter politiet, og jeg hadde definitivt blitt arrestert. Kanskje det er like greit at jeg ikke så hvem det var, for tanken på å sitte inne for å banket opp den jævla idioten er ikke noe jeg hadde satt pris på. Jeg tror jeg må finne en pute å gå løs på den for å få ut all agresjonene som raser i kroppen min………………………………………….  Hmmmmmm, DET HJALP LITT!!

I morgen må jeg ordne med forsikringen og se å få bilen på verkstedet, sånn at skaden kan fixes så fort som mulig….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg