Ã… jeg bare tuter……

For en sippeguri jeg er…. Her satt jeg å så på en utgammel CSI episode hvor Warrick Brown har dødd, og på slutten av episoden står Grissom å holder tale i begravelsen hans. Hva gjør jeg? Jeg sitter her å stortuter som om jeg skulle ha vært i en ekte begravelse… Jeg er bare helt håpløs når det gjelder sånne ting, snufs!! Det er ikke noe morsomt å gå på kino med meg, for å se på vemodige filmer for jeg snufser og griner så fælt at det er pinlig…


Når jeg møtte min biologiske familie forstod jeg hvor jeg har denne tutingen fra, de er akkurat det samme… Tar lett til tårene, men smilet og latteren er ikke langt unna. Ikke de verste egenskapene å arve det :o)) Å jeg er jo så glad i dem alle sammen :o))

Dette skiftende været vi har om dagen har satt i gang en liten feber i kroppen kjenner jeg, og det krisler litt i halsen… Kroppen min tåler ikke temperatursvingninger.., da blir jeg ofte forkjøla eller så kommer en ekkel feber som setter meg ut. Håper inderlig at det bare er et snev som banker på døra, og ikke en full utblomstring av en kraftig forkjølelse.


Ante ikke hva jeg skulle ha til middag i dag, men mens jeg ruslet rundt på Ultra etter jobben kom jeg på at jeg hadde et glass med Indisk Korma i skapet…. Da var det bare å kjøpe en bakke med kyllingkjøttdeig, og middagen var i boks. I fjor hadde Ultra noen små forpakninger med oppskjært frukt med bla et par melonsorter, og det var så godt å oppfriskende. Jeg kjøpte mye av det i fjor, og har gått å sett etter det nå uten å finne det. Jeg kunne selvsagt kjøpe inn den samme frukten og lage en salat selv, men med bare meg i heimen så klarer jeg aldrig å få spist opp alt sammen før det blir dårlig. Det er kanskje litt for tidlig enda…..


Vinja holder på ute på balkongen enda…. Hun ligger i godstolen sin å drar seg og småsover, og innimellom spretter hun opp for å fante et innsekt som har forvillet seg inn. Hun er lynrask og er en dyktig jeger… Hun tar de i poten sin, og så slår hun den i gulvet for å ta livet av stakkaren før hun spiser den…. På tide å hente henne inn for natten, for nå er klokka snart midnatt og det er på tide å sove noen timer for både folk og dyr…!!

Da ønsker jeg alle en riktig god natt, sov så godt :o))

6 kommentarer
    1. liveterno: De flommer raskt over, men tørker like raskt opp igjen, hehehe!! Nå er øynene derimot veldig såre og trøtte, så det er på tide å vile dem en stund :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg