Frøknene Lillepuzdatter av SkÃ¥nevik er 3 Ã¥r i dag….

Tenk i dag er det 3 år siden pusejentene mine ble født…., og 9 uker etterpå var jeg borte i Skånevik i Hordaland å hentet dem hos niesen. Det var nesten 7 timers mjauekonsert til vi endelig kom hjem til Oslo. Ronja var så sint for at hun måtte sitte i buret sitt under bilturen, at da jeg slapp de ut å luftet dem glemte hun helt at hun var ute å fortsatt å frese og mjaue. Så plutselig forstod hun at hun ikke var inne buret lenger, og jeg kunne nesten se det på ansiktsutrykket hennes. Vinja tror jeg mer mjauet fordi Ronja gjorde… 

Jeg hadde aldrig hatt katter før, så det var starten på noe helt nytt, spenndende og litt skummelt. Har sikkert gjort mye feil, og de har nok blitt litt vel bortskjemte…., men jeg er jo så vanvittig glad i disse to hårballene mine :o)) Mer og mer etter som tiden går!!

De har fått bursdagpresang i dag, noen søte små lekemus…. Da jeg tok dem ut plastposen kom de sprettende begge to for å undersøke dem, og etter at jeg hadde klippet av merkelappene var de ikke seine om å begynne å leke med dem. De har nesten ikke fått ligget stille siden de fikk dem :o))


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg