Gatelangs i Oslo….

I dag var lydnivået på topp på jobben, og da lunchen kom orket jeg ikke å være inne… Derfor tok jeg med meg lommeboka og kamera å gikk meg en tur nedover Grønland mot Smalgangen, videre forbi Raddisson SAS Oslo Placa og oppover mot jobben igjen. Sola skinte og det var en passelig temperatur, så det var helt deilig med en aldrig så liten spasertur. Stakk innom dyrebutikken nede på Lilletorget og kjøpte noen mus til pusene mine, for de har nemlig bursdag i dag… 3 år :o))

Nok et år går vi mot en sommer med et Oslo som er fult av gravemaskiner og hull… Det er samme hvor jeg beveger meg så er det gravearbeid på gang, og jeg kan bare ikke fatte hvorfor de ikke skal drive med det på den årstiden hvor vi benytter oss gatekafeer og uterestauranter. Ikke den siden av byen våres vi har lyst til å vise turistene som kommer hit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg