Lazy days…..

Nok en deilig varm dag her i Oslo 3:) Det er lite trafikk nede i gata, og jeg kjenner at jeg klarer å koble helt ut å nyte dagen til det fulle. Husene ligger rett ut på gulvet å sover, og tror jeg kan lage all verdens rabalder uten at de bryr seg….

Snakket nettopp med Anne, og hun har klart å bli skikkelig solbrent på beina og armene. Verst var det på armen hvor hun har den store tattisen. Der hadde hun klart å få soleksem med masse lekre små nupper. Det der kjenner jeg godt til…., får alltid det når jeg er ute i sola for første gang. Hun hadde dessuten fått billettene til Nøtteknekkeren, og da fikk jeg dårlig samvittighet….. Jeg hadde helt glemt å overføre penger for min bilett. SKAMME SEG!

Hun spurte om jeg fortsatt kunne være med henne for å kjøpe briller på tirsdag, og det skal jeg jo. Siden hun ser så dårlig er det ikke alltid så enkelt å finne briller som passer. Det er ikke alltid at de man syntes er fine, passer ansiktet… Skal se om jeg finner noen nye til megselv oxo, som ikke er så kompakte som de jeg har nå. Litt fristet til å finne de gamle og bytte glass i dem… Det kan jeg ikke gjøre hos Brilleland, for de klarer aldri å slipe glassene tynne nok.

Tattisen min gror fint , og for hver gang jeg smøre den forsvinner skorpene. I dag er det ikke så mye igjen….., bare litt på bladene. Regner med at i løpet av morgendagen forsvinner det oxo, og det skal bli deilig.

Ha en fortsatt fin søndag, mange varmegrader eller ikke.

6 kommentarer
    1. Hallois min venn;)
      Vi er svinheldige med det flotte været ,yess.. endelig fikk vi litt smak av sommer pÃ¥ disse kanter og men nÃ¥ blir det ruskevær hos oss trur eg, men pytt pytt …. hÃ¥per bare solen kommer fort igjen. Eg ler hver gang eg set værmeldingen.. harru sett noe sÃ¥ dumt.. de melder ikke været pÃ¥ vestlandet og trondheim for de er i streik.. hehehe!!!!
      Det var litt av en tattis du har fÃ¥tt deg, eg trur ikke eg hadde vÃ¥get det der.. sjølpining er eg ikke noe “fans” av.. hehehe… hilsen pingla Allis.

    2. Eg glemte å si at eg er veldig plaget med soleksem, men etter at eg begynnte å bruke solfaktor 30 så har eg ikke hatt det!!!! Jippi. så smør deg godt inn så kanskje du slipper unna du og.

    3. Allis: Hehehe, den værstreiken er til Ã¥ le som du sier, hihihihi!! Det er godt med varme pÃ¥ kroppen etter sÃ¥ mye guffent vær…

      Jeg elsker litt selvpining, hehehe… Det er slettes ikke sÃ¥ ille Allis, klart man kjenner det men det er ikke direkte vondt. Jeg har allerede planer om en til i august :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg