Goood formiddag…

Så var en ny uke godt i gang, og for en gang skyld klarte denne madammen å ramle ut av sengehalmen såpass tidlig at hun var på jobben i normal tid. HURRA for meg :o)) Rart at jeg var så våken og opplagt egentlig siden jeg nesten ikke har sovet i natt…., syntes jeg bare har ligget å vridd meg hele natte og kikket på klokken. Pusene hang ikke helt med, for de var veldig trøtte å hang ikke i beina på meg når jeg gikk på badet…. Det pleier de nemlig å gjøre, spesielt Vinja som alltid er med meg på badet :o))

Paraplyen måtte bli med meg på jobb i dag, for det plasket ned ute da jeg skulle gå. Temperaturen lå på rundt + 5C, og det var i grunnen ganske surt og kaldt…., brrrr!!

Det blir en arbeidsdag hvor jeg er nødt til å konsentrere meg veldig, og de små grå får kjørt seg tenker jeg, hehehe!! Jeg er vel egentlig en sånn person som liker arbeidsoppgaver jeg kan grave meg langt ned, for å finne ut av ting på. Ikke noe speedy gonzales her i går gitt, når det er sagt så kan jeg jobbe fort jeg oxo men er vel ikke så glad i det…. Føler at jeg mister kontrollen da, og ting kan bli feil, og jeg hater når ting blir feil… De andre syntes jeg er fryktelig pirkete, hehehe!!

Ha en fortsatt fin mandag :o))

6 kommentarer
    1. I dag tente jeg duftlys da jeg kom pÃ¥ jobben. Jeg er iført en stor og comfy genser. Jeg har helt høstfølelse i dag. Rart at det bare er 6 uker til jeg skal pÃ¥ sommerferie…. – I Norge 🙂 Ha en finfin dag!

    2. Hei og god morgen til deg også. Alltid hyggelig med en slik start på dagen. Ramlet ut etter å sovet godt og helt til klokken ringte jeg også. Ha en fortsatt fortreffelig dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg