Freddan igjen….

Da var en uke gått, og freddan’ er her igjen… JIPPI :o)) Deilig å tenke på at to fridager venter, og man slipper å stå opp grytidlig.


Gleder meg noe vanvittig til i morgen, for da skal jeg i Oslo Konserthus for å se Killer Queen… Som den megastore fan jeg er av Queen, så er dette definitivt en HÖYDARE :o)) Det har stått så lite om det i media, så jeg måtte inn å sjekke hvor mange biletter som var igjen… Det var utsolgt, så her blir det liv tenker jeg :o))

Været er helt på topp i dag, blå himmel og sol. Litt kjølig på morningen men det gjør da ingenting, og dessuten har man da klær å ta på seg. Regner med at det blir bedre utover dagen…

Nå må jeg jobbe, har en del å bli ferdig med før jeg skal gå ved 14 tiden…. Da venter fysioterapeuten med sine magiske fingre, hehehe!!

Ha en fortsatt kjempefin dag :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg