Vårfornemmelser

For et hærlig vær vi har i Oslo. Sola skinner og jeg sitter ute på balkongen i en ikke altfor tjukk genseren. Termokoppen er fylt opp med deilig kaffe. Pusene flyr rundt beina mine og snuser og så opp på klatrestativet for de hører en spennende lyd, som må undersøkes. De kozer seg oxo, noe som ikke er vanskelig å se ;o))

Var tidlig oppe for at jeg skulle til Frisørdamen for å fixe etterveksten og klippe av slitte tupper. Etterpå var jeg en kjapp tur på Plantasjen for å se etter et nytt bord til balkongen, men de hadde ikke fått inn noe særlig enda.

Så dro jeg en tur til Strømmen hvor jeg fikk tak i en ny jakke som jeg kan bruke utover nå. Jeg sjokkert meg selv med å kjøpe en lys jakke i stede for en sort, som jeg vanligvis gjør. Hva er det som går av meg, hehe!

Det er vel på rider å lette på kroppen og starte med litt middag. Det blir noe så enkelt og godt som fiske karbonader, nammis ;o))

Ha en fortsatt fin lørdag ;o))

6 kommentarer
    1. Heisann Vera 🙂
      Ja man får litt vår fornemmelser når sola titter frem etc etc. Her i Bodø har det stort sett snødd i dag, så å lete etter spirer som kommer opp fra bakken kan bli litt av ett prosjekt i seg selv. Jeg får dra med meg en skjøteledning og hårføneren hvis jeg skal få noen vår fornemmelser 🙂 God helg til deg 🙂 Klemz

    2. hobbyting: Vi har vært virkelig heldig med været de siste dagene, men vi slipper nok ikke unna snøen vi heller… Det kommer nok en lass eller to her oxo innen våren tar over for fult!!

    3. lulltove: Hehehe, det er kanskje noe i det du sier. Jeg elsker svart, men det var på tide å bevege seg over i en lysere side.. Dessuten var jakken bare så stilig :o))

    4. sisselfish: Hehehe, skjøteledning og hårføner… jeg syntes jeg ser deg :o)) Det har vært noen fine dager her på Østlandet, og jeg krysser fingrene for at det skal fortsett, og at vi slipper unna snøen….!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg