Murder, She Wrote….

I natt, da jeg ikke fikk sove var jeg inne på Platekompaniet og bestilte meg resten av tv-serien Murder, She Wrote som jeg ikke hadde fra før. Jeg hadde sesong 1 – 4 og den aller siste sesongen, 12. Bare digger denne serien, som er en sånn passe spennende krimserie som man kan koze seg med, uten å måtte gjemme seg bak ei pute, hehehe!!

 
  
  


Kunne nok ha bestilt et par av gangen, men med min uflaks så hadde de blitt utsolgt å ikke blitt tattinn igjen. Det er sånt som skjer meg hele tiden, så da er det bare å cashe ut hele beløpet med en gang :o/

Nå har jeg tenkt til å ta kvelden, for jeg har tenkt til å stå opp grytidlig for å overaske kollegene med å være på jobb før de kommer. Årsaken er at jeg skal til fysio i morgen 14:30, og da må jeg gå fra jobben tidlig for å rekke det. Kan ikke si at jeg gleder meg noe serlig, fornå har jeg ikke vært der på en uke, og da er det helt garantert ikke spess behagelig når han skal begynne å rote oppi der igjen.

God natt, og sov godt :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg