Hudpleietime….

Om noen minutter må jeg fly avgårde sånn at jeg rekker hudpleietimen min… Jeg gleder meg virkelig til å legge meg ned å bli stelt og dullet med i ansiktet… det er så deilig :o)) Jeg har tatt meg fri for å virkelig kunne sove lenge og være utvilt til timen, med andre ord…. en ren nytelsesdag :o))


Ronja har lagt seg rett ut i gangen…, hun skjønner at mammen skal avsted å ikke være hjemme med henne i dag. Helst ville hun ha ligget i fanget og bli klødd bak øret, hehehe!!


Vinja har lagt seg til oppe på strykebrettet som jeg ikke har fått somla meg til å pakke bort enda, der ligger hun å følger med på det som skjer. Hun er litt smårampete i dag, og erter søsteren hele tiden… Så nå kan man nesten ikke se at jeg støvsugde som en helt tidligere i dag.. Sånn er det bare å ha katter, hehehe!!

På tide å få på seg yttertøyet å komme avsted, ha en fortsatt fin mandag :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg