Jeg er født uheldig…

Da jeg kom opp i FotoVideo for å hente kamera mitt var det ikke der…. Noen hadde klart å selge det, og da jeg spurte om hvor fort de fikk inn et nytt lilla et så ville det ta vinter og votter. Siden jeg hadde vaklet mellom lilla og grønn, så valgte jeg et grønt et som de hadde på lager.

Selv om jeg var uheldig, så kom jeg alikevel bra ut…. For det kamera de hadde i butikken kom med GPS, noe som jeg ikke hadde bestilt, og jeg fikk det for samme pris som det uten GPS… Happy jeg da alikevel :o))

6 kommentarer
    1. Hohoho!!!!! “Flaks” Grattis det var rÃ¥ flott!!! Gleder meg til og høre om du er fornøyd med dette flotte kameraet. Du mÃ¥ jo ut og dykke og nÃ¥ , hehehe… vil jo ha detaljer om bildekvaliteten under vatn og. hehehehe!!!!!
      Ha en strålende flott fredag videre;-)

    2. Allis: NÃ¥ ligger vidunderet til lading… Hehehe, ja jeg spretter i badedrakten nÃ¥ i helga jeg vettu, og hopper ut i Oslofjorden med kamera i hÃ¥nden :o)) Jeg ser det for meg, en bleikfeit valross som boltrer seg under isen, hahahah!!

      Ha en fortsatt fin fredagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg