Skulle være så flink….

Jeg hadde store planer for denne morningen, men den skar seg fort… Skulle stå opp veldig tidlig, sånn at jeg hadde god tid til å sette meg ned å spise frokost innen jeg gikk. Ble ikke sånn gitt, hehehe, istedet ble det en GOD MORGEN yoghurt mens jeg satt på plassen min å jobbet.

En positiv ting var at jeg faktisk følte meg helt utvilt når alarmen røska meg ut av søvnen, og det kan jeg ikke si skjer hver mandag morgen :o))

Om litt er det lunch, og da må damen ut for å kjøpe våtfór til pusetassene sine… De blir litt smågrinete hvis de ikke får “middagen” sin vøttø.

Oslo viser seg fra en litt grå side i dag, og plussgradene hadde så vidt klart å stikke nesetippen over null da jeg dro hjemmefra.

Ha en fortsatt fin mandag formiddag, blogges!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg