Etter regn kommer sol…..

Skal si vinden annonserte at den var tilstede i går, og i natt. Det ulte rundt husveggene, og noen takstein løsnet og falt ned. Juletrærne våre har holdt stand mot vinden, og det ser jammen ut til at alle lysene henger der de skal, puh!! Jeg var litt bekymret for glassene på verandaen, om de ville stå i mot vindkastene. Dette var jo den sterkeste vinden de har vært utsatt for så lang, og heldigvis så gikk det fint.


De nyvaskede vinduene mine fikk seg en ekstra vask av regnværet i går. Så det støvet som hadde kommet fra lørdagen er definitivt blitt vasket bort. Regnværet er nå blåst bort, og erstattet av blå himmel og sol. Temperaturen ligger vel på + 4-5C.

Feberen og den såre halsen min har blitt noe bedre, men jeg har valgt å være hjemme en dag til. Tar ikke sjangsen på å gå ut for tidlig sånn at jeg blir enda verre, og at det holder på en evighet. Jeg orker ikke tanken på at jeg skal holde på sånn som jeg gjorde i fjor, hvor jeg ble skikkelig dårlig i oktober/november med halsbetennelse etterfulgt av betennelser både her og der. Jeg ble jo ikke ordentlig frisk før etter sommerferien i august… 

Ugangskråkene mine har holdt fred så langt i dag, og jeg krysser fingrene for at de er mer venner i dag enn de var i går.

Håper alle har en fortreffelig onsdag, blogges :o))

4 kommentarer
    1. I natt har det vært skikkelig storm hos oss også. Det har blast og det har smelt i ventilasjonsanlegget.
      Ønsker deg god bedring, best å være hjemme til man er helt frisk. Helsa skal man ikke utfordre.

    2. Ugangskråkene dine er vel kattene det tenker jeg, og er det ikke slik at dyr også er litt værsyke da. I allfall tror jeg de har en egen antenne for ekstremvær. Når tsunamien kom i Thailand for noen år siden stakk jo alle dyrene opp i høyden lenge før vannet nådde land.

    3. Mojita: Det stemmer det, dyra våre kan merke forandringer i naturen som vi ikke gjør. Mine to syntes ikke det var noe serlig med vinden og regnet i går kveld og natt… De sov mye mellom slåsskampene, så de var nok litt værsjuke oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg