Jentene krangler de….

Dette har vært en dag hvor jeg har holdt på å bli sprø av kattene, de har vært i tottene på hverandre opptil flere ganger. Vanligvis pleier det å være et par ganger når det skjer, men i dag har de vært krakilske begge to….

Her sitter englebarna på klatrestativet… Jeg har akkurat avverget et lite sammenbrudd, hvor Vinja begynte å slå Ronja som lå over henne. Jeg knipset lett til halen hennes, og da ga hun seg til slutt. Freden var derimot kortvarig, for et par minutter etter var de i gang igjen. Pelsdottene føyk rundt meg så jeg holdt på å bli sprø!!


Kast slankekuren ut av vinduet til jul, for da skal denne lekkerbisken komme på bordet etter julemiddagen. Jeg bare elsker Christmas Pudding. Ja, det er utrolig mektig, men hey det er jul bare en gang i året. 

Christmas Cake
I tillegg til Pudding så må jeg oxo ha en X-mas Cake… Var som regel en tur over hos Harrods på høsten eller før jul og fikk tak i alle disse gode. Nå blir det ikke noe av det i år, men det er da noen butikker her i Oslo hvor jeg kan få tak i det tenker jeg.

Nå har jeg sitti i godstolen en evighet å chatta med Terje, og bakdelen min begynner å bli følelsesløs. Tror jeg må avslutte samtalen med han snart, og komme meg opp av stolen. Jeg kan ikke bli sittende til blodtilførselen stopper helt opp akkurat, hehehe! Det var meningen at vi skulle spise lunch i dag, men siden jeg er dårlig må det bli en annen gang.

Ha en fortsatt fin tirsdagkveld, blogges :o))

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg