Ã… damene flyr….

Det lades opp til fest rundt meg i dag… Selskapet har 15 års jubileum, og det skal jo feires. Damene flyr ut for å kjøpe seg extra par med strømpebukser, for et par er alt for lite etter som kvelden går. Man har jo fått erfare det, gang på gang, at man blir mindre forsiktig med å trekke den opp for hvert toalettbesøk utover kvelden… Skjønner ikke hvorfor…..!!! Hehehe!!

Selv skal jeg ikke være med på festen…. Jeg hadde jo opprinnelig meldt meg på, men så kom det noe i veien. Synd egentlig, men ikke noe å gjøre med!

Da jeg skulle gå til morran i dag, hadde Ronja og Vinja startet med morgenbadet. Vinja hadde lagt seg godt til rette i vasken, og ventet på at Ronja skulle komme å skru på springen…. For det gadd hun jo ikke selv, hehehe!!

Lunchen er over for i dag, og da er det bare å brette opp ermene å kaste seg over dagen gjøremål!!

Ha en fortsatt fin fredag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg