Hvem åpnet slusene??

Fytti katta for et regnvær vi har hatt de siste to dagene :o( I går kveld og til morran i dag, var det som om noen hadde åpnet alle slusene oppi der et sted. Det var ikke noe annet å gjøre enn å innvie de nye gummistøvlene, eller hadde jeg jo ikke kommet meg tørrskodd på jobben.

Ellers så har jeg vært suuuuper dårlig på å blogge for tiden!!!  Det går vist sånn i rykk og napp, noen ganger er jeg flink å blogger hver dag å så går det opptil en uke før jeg klarer å få hodet mitt på plass til å skrive noe.

Det er foresten ikke noe nytt på KRONE fronten, så jeg vet fortsatt ikke om den har landet innenfor Norges grenser enda, hehehe! Godt at den midlertidige holder, og jeg ikke har noen problemer med den.

I dag er det en sånn tenkedag på jobben…. Jeg skal lage noen nye kontrakter som skal videre til godkjenning, og da må de små grå jobbe litt :o))

Ha en fortsatt fin mandag :o))

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg