GĂ„rsdagens hendelser har endelig sunket inn….

Med en gang jeg vÄknet i dag, husket jeg ikke det som hadde skjedd
. MEN sÄ begynte hjernen Ä virke Ä alt kom drÞnene tilbake med full kraft. Slang meg ut av senga Ä slo pÄ tv for Ä hÞre om det var noe nytt
.

Jeg mÄtte sette meg ned i stolen da jeg sÄ antall unge mennesker som var blitt massakert
 meiet ned i gÄr. Det er helt umulig Ä fatte og ta inn stÞrrelsen av det som har skjedd. Det er som om noen har tatt begge hendene rundt hjerte mitt Ä klemmer hard til, og det er vanskelig Ä holde tÄrene borte. Det spiller ingen rolle om jeg ikke kjenner disse personene, de er nordmenn og medmennesker!!

Borettslaget vÄrt har vÊrt ute Ä hengt opp flagget pÄ halv stang for minne de omkomne, sÄrede og de pÄrÞrende.

En ting er jeg lettet for Ä det er at jeg ikke hengte meg pÄ alle diskusjonene pÄ nettet, hvor disse handlingene i Oslo og pÄ UtÞya var en Al Qaida eller muslim aksjon. For nÄ er det jo helt klart at det ikke var tilfelle. Jeg kommenterte ikke i noen av diskusjonene, og holdt mine tanker for meg selv.

Det blir nok en dag hvor jeg blir sittende mye foran tv-skjermen for Ä fÞlge nyhetene, men en liten tur ut mÄ jeg.

1 kommentar
    1. Huff, ja det er tragisk. Jeg er ogsĂ„ glad jeg ikke brukte noen sĂ„nne ord om det som har skjedd. Jeg nevnte at Oslo sentrum var sprengt i filler, og at en desperado har gĂ„tt amok med maskingevĂŠr…
      At det skulle vĂŠre en og samme person, og at han skulle vĂŠre norsk, var jo enda mer sjokkerende. Men desperado var jammen ikke feil sagt likevel…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg