SOL..masse SOL, med benet på en stol :o((

Det har ikke blitt mye blogging den siste tiden… Har for det meste sittet ute hver eneste dag, og da har ikke PC’n fått lov til å være med. Ute på verandaen var det ganske hett til tider, men med parasoll og masse vann gikk det helt fint :o))

Lørdag kveld gjorde madammen det store da hun skulle forte seg inn… For å unngå å trampe på en pusehale som lå i veien slengte jeg benet tilside, men….  Jeg slengte litt for mye, og traff en stol som sto akkurat deeeeer, au og atter au.

Det gjorde veldig vondt med en gang, men så roet det seg ned igjen… Så plutselig begynte lilletoa å verke noe inn i granskauen, og den gikk fra en frisk fiskebollfarge til blå og mørk lilla. Innen jeg gikk å la meg hadde den jo oxo hovnet opp til det dobbelte om ikke trippel str.  I går var det ikke stort bedre… Toa var helt stiv og lot seg ikke bevege i det hele tatt. Bestemte meg da for at jeg skulle ta meg en tur innom legen på morran i dag, for å konstatere om det var brudd eller forstuing…

Da jeg våknet i dag, så kunne jeg faktisk røre litt på toa og jeg fant frem mine gode gamle Ecco sandaler å klemte benet ned i.  Jeg tok bilen til byen og med noen au når jeg måtte gire så gikk det på et hvis. Kom i allefall fortere frem enn om jeg skulle ha gått!!

Det blir nok en kveld med benet på krakken i dag oxo.

Ha en fortsatt fiiin mandag :o))

6 kommentarer
    1. midtlivskrise: Så varmt som det var lå både kattene og halene litt overalt, hehehe! De skjønte ikke helt alle de rare ordene jeg sa i det jeg traff stolen :o))

    2. muumimamma: Tusen takk :o) FÃ¥r indelig hÃ¥pe det bare en en forstuing, for jeg har brekt tær før Ã¥ det tok sÃ¥ lang tid innen det ble bra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg