Onsdagsfølelse på fredag….

Ettersom dette er min tredje arbeidsdag denne uka, har jeg følelsen av at vi bare er på onsdag i dag. Da er det veldig godt å tenke på at det faktisk er fredag :o)

Kroppen knirker og knaker i dag…. Når jeg kom hjem fra jobben i går slang jeg på meg joggingsen å begynte å pusse vinduer. Været var perfekt, sol men ikke for varmt. Det ble jammen mange vindusruter innen jeg ble ferdig, 15 stk. tilsammen. I leiligheten er det 6 ruter, og resten er ute på verandaen… Inne kan jeg stå på gulvet uten å klatre opp for å nå toppen av vinduet, det kunne jeg ikke ute på verandaen. Skal si at jeg fikk trim der jeg hoppa og og ned av stolen. Dæven så blanke de ble når jeg var ferdig :o))))

Pusene var oxo veldig fornøyd, for jeg satte opp kjøkkenvinduet… som er ut mot verandaen…, da kunne de løpe ut og inn der oxo. De kozte seg i kveldsolen og syntes egentlig at livet bare var deilig :o)))

Det er ut til at vi får en fin dag i dag oxo… Sola skinner og himmelen er nesten helt blå, men det var litt kjølig på morran. Får sola komme ordentlig til så blir det nok flott utover dagen, og ettermiddagen.

Så får jeg vel plukke frem litt arbeidslyst til å få unna dagens arbeidsoppgaver :o)))

Ha en flotters dag :o)

3 kommentarer
    1. Hei og hå:-) Ja da kan eg tenke meg du er glad og fornøyd i dag..deilig å plutselig å innse at det er freddan og ikkje onsdag:-) Håper det går bra med deg nå som du er i full jobb igjen:-))
      Eg er ferdig med krimmen min endelig, eg regner med du datt av..hehe…ikkje så rart, det er mye å lese. Men nå har eg endelig tid å titte innom andre blogger igjen, og det er koselig:-)
      Ha en fiiin dag og fredda!
      Klem sidsel

    2. krimbloggen: Det går veldig bra å jobbe fult igjen, litt sliten… men sånn skal det vel være :o))

      Jeg har virkelig syndet når det gjelder å lese krimmen din, skamme meg :o( I helgen har jeg ingenting spes. fore, så da skal jeg helt klart oppdatere meg. Må jo vite hvordan det går :o))

    3. Hei igjen, neiiii, mente ikke å legge press på deg lille du:-)) Til og med lillesøsteren min “synder” hihi…og eg vet at det er mye å lese..puhh…det var mye å skrive og…hehehe….men nå er eg litt trist på en måte, krimmen har jo holdt meg gående i tre fire måneder nå og det har vært supert. Men det er på tide å ta litt tak i heimen..endelig. Den har blitt sørgelig neglisjert for å si det mildt..kremt…
      Ha en fiiiin dag:-)
      Klem sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg